Warmińsko-Mazurska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. w Olsztynie zaprasza na V Dzień Otwarty Systemu Obsługi Inwestora na Warmii i Mazurach,
który odbędzie się 4 listopada 2016r. o godz. 10.00 w Centrum Wdrażania i Promocji Innowacji w Olsztynie, ul. Jagiellońska 91A.
Wydarzenie to dedykowane jest przedstawicielom samorządów lokalnych z województwa warmińsko-mazurskiego. Celem spotkania jest nawiązanie kontaktów pomiędzy jednostkami samorządu terytorialnego a partnerami Systemu Obsługi Inwestora oraz prezentacja możliwości współpracy tych jednostek. Uczestnicy spotkania będą mieli możliwość zapoznania się z założeniami projektu „Standardy obsługi inwestora w samorządzie”, głównie dotyczącymi profesjonalizacji promocji ofert inwestycyjnych oraz podnoszenia kompetencji pracowników w zakresie obsługi procesu inwestycyjnego.
Wydarzeniu towarzyszyć będą stoiska wystawiennicze partnerów systemu m.in. Warmińsko-Mazurskiej Agencji Rozwoju Regionalnego S.A., Warmińsko-Mazurskiej Specjalnej Strefy Ekonomicznej, Suwalskiej Specjalnej Strefy Ekonomicznej, Centrum Obsługi Inwestorów i Eksporterów Urzędu Marszałkowskiego oraz dodatkowo Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Olsztynie oraz Agencja Mienia Wojskowego Oddział Regionalny w Olsztynie.
Ponadto w ramach powyższej inicjatywy odbędzie się warsztat pt. „Inwestor w samorządzie – studia przypadków procesów inwestycyjnych na Warmii i Mazurach”.
Zgłoszenia prosimy przesyłać do 2 listopada 2016 r. drogą e-mailową na adres: m.majewska@wmarr.olsztyn.pl
Udział w wydarzeniu jest bezpłatny!
Program Dnia Otwartego oraz formularz zgłoszeniowy :
Program (PDF)
Formularz zgłoszeniowy (PDF)