Informujemy, iż zakończyła się rekrutacja gmin do projektu pn. „Standardy obsługi inwestora w samorządzie" współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój na lata 2014-2020 - Priorytet II „Efektywne polityki publiczne na rynku pracy, gospodarki i edukacji”; Działanie 2.18 „Wysokiej jakości usługi administracyjne”.
Do projektu zakwalifikowało się 46 gmin z województwa warmińsko-mazurskiego. Zgodnie z Regulaminem uczestnictwa gmin z terenu województwa warmińsko-mazurskiego w projekcie zakwalifikowana gmina zobowiązana jest do przesłania do siedziby WMARR S.A. na wskazany poniżej adres oryginałów dokumentacji rekrutacyjnej w terminie 14 dni od otrzymania informacji o zakwalifikowaniu gminy do udziału w projekcie.
Warmińsko-Mazurska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. w Olsztynie
Plac Gen. Józefa Bema 3
10-516 Olsztyn
z dopiskiem „Standardy obsługi inwestora w samorządzie"
Lista gmin zakwalifikowanych do projektu - pobierz