Warmińsko-Mazurska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. w Olsztynie, wraz z Polską Agencją Informacji i Inwestycji Zagranicznych S.A., została wybrana przez Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji jako partner do wspólnego przygotowania oraz realizacji projektu „Standardy obsługi inwestora w samorządzie” w ramach Działania 2.18 „Wysokiej jakości usługi administracyjne” Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020.
Projekt ma na celu opracowanie i przetestowanie standardu postępowania jednostek samorządu w obszarze obsługi inwestora.
W ramach projektu pracownicy samorządów naszego regionu będą mogli uczestniczyć w szkoleniach dotyczących między innymi marketingu terytorialnego oraz tworzenia ofert inwestycyjnych. Działania projektowe będą również okazją do współpracy samorządów na rzecz pozyskania inwestora.
Grupą docelową projektu są jednostki samorządu terytorialnego z województwa warmińsko-mazurskiego. Wsparciem w zakresie obsługi inwestora objętych zostanie 45 jst.
Udział w projekcie jest bezpłatny.
Rekrutacja do projektu rozpocznie się we wrześniu 2016 r.
Więcej informacji:
Centrum Obsługi Inwestora
Warmińsko-Mazurska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. w Olsztynie
Tel. 89 521 12 80, e-mail: b.gieglis@wmarr.olsztyn.pl
Szczegóły dotyczące rekrutacji i zasad udziału w projekcie JUŻ WKRÓTCE !