Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Zamknij
aaa
Aktualności
Dofinansowany wyjazd na targi THE FURNITURE SHOW / MAY DESIGN SERIES 2015 (wcześniej znane jako INTERIORS UK), Londyn, 17-19 maja 2015 PDF Drukuj Email
Wpisany przez Administrator   
wtorek, 17 lutego 2015 12:02

Polska Agencja Informacji i Inwestycji Zagranicznych S.A. ogłasza nabór wniosków dla przedsiębiorców z Polski Wschodniej działających w sektorze meblowym na uczestnictwo w targach THE FURNITURE  SHOW / MAY DESIGN  SERIES 2015 w Londynie (wcześniej znane jako INTERIORS UK), odbywających się w terminie 17-19 maja 2015 r.

Uczestnictwo w targach jest organizowane przez Polską Agencję Informacji i Inwestycji Zagranicznych S.A. w ramach Projektu „Program Promocji Gospodarczej Polski Wschodniej” finansowanego ze środków Programu Operacyjnego Rozwój Polski Wschodniej 2007-2013, Działanie I.4 Promocja i Współpraca, komponent Promocja, na podstawie umowy zawartej pomiędzy Polską Agencją Rozwoju Przedsiębiorczości a Polską Agencją Informacji i Inwestycji Zagranicznych S.A. o dofinansowanie projektu Nr POPW.01.04.01-00-001/09.

W targach mogą wziąć udział wyłącznie przedsiębiorcy prowadzący działalność gospodarczą minimum 18 miesięcy, posiadający siedzibę i zarejestrowani na terenie jednego z 5 województw Polski Wschodniej (tj. warmińsko-mazurskiego, podlaskiego, świętokrzyskiego, lubelskiego i podkarpackiego) w sektorze meblowym.

Przewidywana liczba miejsc: 20 przedsiębiorstw - maksymalnie jeden przedstawiciel z jednego przedsiębiorstwa.

Termin nadsyłania wniosków: 27 lutego  2015 roku godzina 17:00

Wnioski wraz z wymaganymi załącznikami należy składać osobiście, pocztą tradycyjną, lub kurierem na adres:

Polska Agencja Informacji i Inwestycji Zagranicznych S.A.
ul. Bagatela 12
00-585 Warszawa
wraz z dopiskiem: BPW - Targi mebli -Londyn 2015

Kontakt do opiekuna projektu:
Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.
tel.22 334-99-50

Wnioski nadesłane po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane, decyduje data i godzina wpłynięcia Wniosku do PAIiIZ.

Dokumentacja konkursowa:


Źródło: http://www.paiz.gov.pl/20150210...

Osoba do kontaktu: Magda Pętlak, tel. 89 535 67 82

 
Dofinansowany wyjazd na misję gospodarczą do Australii (sektor lotniczy), 20-25 kwietnia 2015 PDF Drukuj Email
Wpisany przez Administrator   
wtorek, 17 lutego 2015 12:00

Polska Agencja Informacji i Inwestycji Zagranicznych S.A. ogłasza nabór wniosków dla przedsiębiorców z Polski Wschodniej sektora lotniczego w misji gospodarczej do Australii planowanej w terminie 20-25 kwietnia 2015 r.

Misja jest organizowana przez Polską Agencję Informacji i Inwestycji Zagranicznych S.A. w ramach „Programu Promocji Gospodarczej Polski Wschodniej” finansowanego ze środków Programu Operacyjnego Rozwój Polski Wschodniej 2007-2013, Działanie I.4 Promocja i Współpraca, komponent Promocja, na podstawie umowy zawartej pomiędzy Polską Agencją Rozwoju Przedsiębiorczości a  Polską Agencją Informacji i Inwestycji Zagranicznych S.A. o dofinansowanie projektu Nr POPW.01.04.01-00-001/09.

W Misji mogą wziąć udział wyłącznie przedsiębiorcy zarejestrowani i prowadzący działalność minimum 18 miesięcy na dzień złożenia Wniosku na terenie jednego z 5 województw Polski Wschodniej, tj. lubelskim, podlaskim, podkarpackim, świętokrzyskim, warmińsko-mazurskim, w sektorze lotniczym (producenci i dystrybutorzy z sektora lotniczego lub okołolotniczego). Maksymalnie zgłoszony może zostać 1 przedstawiciel reprezentujący jednego przedsiębiorcę.

Przewidywana liczba miejsc w naborze: 10.

Nieprzekraczalny termin nadsyłania wniosków: 3 marca 2015 r.

Wnioski wraz z wymaganymi załącznikami należy składać w oryginale osobiście, pocztą tradycyjną lub przesyłką kurierską pod adresem:

Polska Agencja Informacji i Inwestycji Zagranicznych S.A.
ul. Bagatela 12, 00-585 Warszawa
wraz z dopiskiem:
BPW - MISJA LOTNICZA AUSTRALIA

(KONTAKT: Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć. )

Dokumentacja konkursowa:

Źródło: http://www.paiz.gov.pl/20150210/Nabor_wnioskow_na_misje_gospodarcza_do_Australii

Osoba do kontaktu: Magda Pętlak, tel. 89 535 67 82

 
Konferencja „Biznes Społecznie Odpowiedzialny - dobre praktyki i nowa perspektywa”. PDF Drukuj Email
Wpisany przez Administrator   
piątek, 13 lutego 2015 14:46

Nastąpiła zmiana godziny rozpoczęcia konferencji. Uroczyste otwarcie konferencji nastąpi o godzinie 11:30, a nie o 11:15 jak wcześniej planowano.
Za wszelkie utrudnienia wynikłe ze zmiany przepraszamy.

BANNER_CSR

Więcej…
 
Relacja z konferencji ,,Eko-innowacje kreowanie rozwiązań przyjaznych środowisku”, 12 lutego 2015 PDF Drukuj Email
Wpisany przez Administrator   
piątek, 13 lutego 2015 11:24

Organizatorem konferencji ,,Eko-innowacje kreowanie rozwiązań przyjaznych środowisku”, która odbyła się  12 lutego 2015 r. w Olsztynie, był samorząd województwa warmińsko-mazurskiego.

Więcej…
 
Dofinansowany wyjazd na targi SIAL Canada 2015 dla producentów sektora spożywczego, Toronto (Kanada), 28 - 30 kwietnia 2015 PDF Drukuj Email
Wpisany przez Administrator   
wtorek, 10 lutego 2015 12:08

Polska Agencja Informacji i Inwestycji Zagranicznych S.A. ogłasza nabór wniosków przedsiębiorców z Polski Wschodniej dla producentów sektora spożywczego na uczestnictwo w targach SIAL Canada 2015, które odbywają się w Toronto (Kanada) w terminie 28 - 30 kwietnia 2015 r.

Wyjazd jest organizowany przez Polską Agencję Informacji i Inwestycji Zagranicznych S.A. w ramach „Programu Promocji Gospodarczej Polski Wschodniej” finansowanego ze środków Programu Operacyjnego Rozwój Polski Wschodniej 2007-2013, Działanie I.4 Promocja i Współpraca, komponent Promocja, na podstawie umowy zawartej pomiędzy Polską Agencją Rozwoju Przedsiębiorczości a  Polską Agencją Informacji i Inwestycji Zagranicznych S.A. o dofinansowanie projektu Nr POPW.01.04.01-00-001/09.

W targach mogą wziąć udział wyłącznie przedsiębiorcy prowadzący działalność minimum 18 miesięcy(na dzień złożenia wniosku) i posiadający siedzibę w jednym z 5 województw Polski Wschodniej: lubelskim, podlaskim, podkarpackim, świętokrzyskim, warmińsko-mazurskim, działający w sektorze spożywczym, producenci i dystrybutorzy żywności - jedynie wyspecjalizowani dystrybutorzy tj. dystrybutorzy, którzy mogą udokumentować współpracę z kontrahentami zagranicznymi tj. przedstawić faktury sprzedażowe - załączyć do wniosku) zgodnie z zakresem targów maksymalnie 1 przedstawiciel reprezentujący 1 przedsiębiorcę. W przypadku braku zgłoszeń producentów i dystrybutorów z sektora spożywczego, kwalifikowani będą również przedsiębiorcy producenci z sektora około spożywczego.

Przewidywana liczba miejsc w naborze uzupełniającym: 20

Termin nadsyłania wniosków: 25 lutego 2015 r.

Wnioski wraz z wymaganymi załącznikami należy składać osobiście, pocztą tradycyjną lub przesyłką kurierską pod adresem:

Polska Agencja Informacji i Inwestycji Zagranicznych S.A.
ul. Bagatela 12
00-585 Warszawa

wraz z dopiskiem: BPW - SIAL Canada 2015

(kontakt: Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć. )


Dokumentacja konkursowa:

Źródło: http://www.paiz.gov.pl/20150210/Nabor_na_targi_SIAL_Canada_2015#

Osoba do kontaktu: Magdalena Pętlak, tel.: 89 5356782

 
Dofinansowany wyjazd na Targi Annual Investment Meeting 2015, 30 marca-1 kwietnia 2015, Dubaj (Zjednoczone Emiraty Arabskie) / branża maszynowa, OZE, energetyka, IT PDF Drukuj Email
Wpisany przez Administrator   
wtorek, 10 lutego 2015 11:46

Polska Agencja Informacji i Inwestycji Zagranicznych S.A. ogłasza nabór wniosków dla przedsiębiorców z Polski Wschodniej działających w wybranych sektorach zgodnie z zapisami regulaminu  na uczestnictwo w targach AIM 2015 w Dubaju.

Uczestnictwo w targach jest organizowane przez Polską Agencję Informacji i Inwestycji Zagranicznych S.A. w ramach Projektu „Program Promocji Gospodarczej Polski Wschodniej” finansowanego ze środków Programu Operacyjnego Rozwój Polski Wschodniej 2007-2013, Działanie I.4 Promocja i Współpraca, komponent Promocja, na podstawie umowy zawartej pomiędzy Polską Agencją Rozwoju Przedsiębiorczości a Polską Agencją Informacji i Inwestycji Zagranicznych S.A. o dofinansowanie projektu Nr POPW.01.04.01-00-001/09.

W targach mogą wziąć udział wyłącznie przedsiębiorcy prowadzący działalność gospodarczą minimum 18 miesięcy, posiadający siedzibę i zarejestrowani na terenie jednego z 5 województw Polski Wschodniej (tj. warmińsko-mazurskiego, podlaskiego, świętokrzyskiego, lubelskiego i podkarpackiego). w niżej wymienionych sektorach:

  • IT/ICT
  • biotechnologie
  • biomedycyna
  • OZE i zielone technologie
  • branża lotnicza
  • branża maszynowa
  • technologie uzdatniania wody,
  • energetyka (w tym zwłaszcza energetyka oparta na ropie i gazie)

Przewidywana liczba miejsc: 20 przedsiębiorstw - maksymalnie jeden przedstawiciel z jednego przedsiębiorstwa.

Termin nadsyłania wniosków: 27 lutego  2015 roku godzina 17:00

Wnioski wraz z wymaganymi załącznikami należy składać osobiście, pocztą tradycyjną, lub kurierem na adres:


Polska Agencja Informacji i Inwestycji Zagranicznych S.A.
ul. Bagatela 12
00-585 Warszawa
wraz z dopiskiem: BPW - AIM  2015

Kontakt do opiekuna projektu:
Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.
tel.22 334-99-50

Wnioski nadesłane po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane, decyduje data i godzina wpłynięcia Wniosku do PAIiIZ.

Dokumentacja konkursowa:

Źródło: http://www.paiz.gov.pl/20150209/NABOR_WNIOSKOW_na_uczestnictwo_w_Miedzynarodowych_Targach_AIM_2015

Osoba do kontaktu: Magdalena Pętlak, tel. 89 535 67 82

 
Dofinansowany wyjazd przedsiębiorców na targi Hannover Messe 2015, 13-17 kwietnia 2015 PDF Drukuj Email
Wpisany przez Administrator   
wtorek, 10 lutego 2015 07:53

Polska Agencja Informacji i Inwestycji Zagranicznych S.A. ogłasza nabór wniosków przedsiębiorców z Polski Wschodniej o dofinansowanie uczestnictwa w targach Hannover Messe 2015 w Hanowerze, planowanym w terminie 13-17 kwietnia 2015 r.

Wyjazd jest organizowany przez Polską Agencję Informacji i Inwestycji Zagranicznych S.A. w ramach Projektu „Program Promocji Gospodarczej Polski Wschodniej” finansowanego ze środków Programu Operacyjnego Rozwój Polski Wschodniej 2007-2013, Działanie I.4 Promocja i Współpraca, komponent Promocja, na podstawie umowy zawartej pomiędzy Polską Agencją Rozwoju Przedsiębiorczości a Polską Agencją Informacji i Inwestycji Zagranicznych S.A. o dofinansowanie projektu Nr POPW.01.04.01-00-001/09.

W Wyjeździe mogą wziąć udział wyłącznie przedsiębiorcy zarejestrowani i prowadzący działalność minimum 18 miesięcy (na dzień złożenia Wniosku) na terenie jednego z 5 województw Polski Wschodniej, tj. lubelskim, podlaskim, podkarpackim, świętokrzyskim, warmińsko-mazurskim, w sektorze maszynowym, metalowym, energetycznym, technologii IT dla produkcji przemysłowej lub pokrewnym zgodnym z profilem targów zgodnie z Regulaminem uczestnictwa w Wyjeździe.

Przewidywana liczba miejsc: 20 przedsiębiorstw.

Termin nadsyłania wniosków: 27 lutego 2015 r do godz. 16:00

Wnioski w oryginale wraz ze wszystkimi wymaganymi załącznikami należy składać listownie lub przesyłką kurierską pod adresem:

Polska Agencja Informacji i Inwestycji Zagranicznych S.A.
ul. Bagatela 12, 00-585 Warszawa

wraz z dopiskiem:
BPW - Hannover Messe 2015

Kontakt: Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.


Dokumentacja konkursowa:

Źródło: http://www.paiz.gov.pl/20150209/Nabor_wnioskow_na_targi_Hannover_Messe_2015

Osoba do kontaktu: Magdalena Pętlak, tel. 89 535 67 82

 
Dofinansowany wyjazd na misję gospodarczą do Indii, podczas Targów AAHR 2015 (The International Food and Hospitality Fair Aahar) w New Delhi, w dniach 10 – 14 marca 2015 PDF Drukuj Email
Wpisany przez Administrator   
piątek, 06 lutego 2015 14:46

Szanowni Państwo,

Polska Agencja Informacji i Inwestycji Zagranicznych S.A. ogłasza nabór wniosków na wyjazd na misję gospodarczą do Indii dla przedsiębiorców z sektora rolno-spożywczego odbywającą się w dniach 10 - 14 marca 2015 r. podczas Targów AAHR 2015 (The International Food and Hospitality Fair Aahar) w New Delhi.

Wyjazd jest organizowany przez Polską Agencję Informacji i Inwestycji Zagranicznych S.A. w ramach Projektu „Program Promocji Gospodarczej Polski Wschodniej” finansowanego ze środków Programu Operacyjnego Rozwój Polski Wschodniej 2007-2013, Działanie I.4 Promocja i Współpraca, komponent Promocja, na podstawie umowy zawartej pomiędzy Polską Agencją Rozwoju Przedsiębiorczości a Polską Agencją Informacji i Inwestycji Zagranicznych S.A. o dofinansowanie projektu Nr POPW.01.04.01-00-001/09.

DLA KOGO:

Zgodnie z Regulaminem Wyjazdu w wyjeździe mogą wziąć udział wyłącznie przedsiębiorcy zarejestrowani i prowadzący działalność gospodarczą minimum 18 miesięcy na terenie jednego z 5 województw Polski Wschodniej, działający w niżej wymienionych  sektorach/specjalizacjach:

  • Producenci oraz dystrybutorzy żywności- jedynie wyspecjalizowani dystrybutorzy, mający udokumentowaną współpracę z kontrahentami z zagranicy; z wyłączeniem producentów i dystrybutorów mięsa, przetworów mięsnych, alkoholu oraz produktów zawierających alkohol;
  • Producenci maszyn rolniczych;
  • Producenci maszyn do przetwórstwa spożywczego;
  • Producenci maszyn do produkcji opakowań;
  • Producenci opakowań do żywności;


Przewidywana liczba miejsc: 12 przedsiębiorstw

KOSZTY UDZIAŁU:

  1. Koszty uczestnictwa  Przedsiębiorcy w Wyjeździe pokrywane przez PAIiIZ z budżetu
    na realizację Programu Promocji Gospodarczej Polski Wschodniej obejmują:
  • koszt przelotu/przejazdu (bilet lotniczy w klasie ekonomicznej) na trasie Warszawa-New Delhi-Warszawa dla 1 przedstawiciela Przedsiębiorcy
  • koszty ewentualnych transferów na terenie New Delhi
  • koszty zakwaterowania 1 przedstawiciela Przedsiębiorcy
  • przygotowanie materiałów informacyjno-promocyjnych związanych z uczestnictwem w Wyjeździe (wspólny katalog uczestników).
  • koszt wejściówki na targi dla 1 przedstawiciela Przedsiębiorcy
  • koszty spedycji produktów (z wyłączeniem produktów mrożonych) oraz materiałów reklamowych należących do Przedsiębiorcy o wadze do 30 kg na teren odbywania się targów AAHR 2015 (bez spedycji zwrotnej produktów do Polski)
  • (UWAGA – ww. koszty ponoszone są bezpośrednio przez PAIiIZ. Nie istnieje jakakolwiek możliwość refundacji kosztów poniesionych przez Przedsiębiorcę).
  1. 2. Przedsiębiorcy pokrywają we własnym zakresie:

Ubezpieczenie osobowe i NNW, diety pobytowe, koszty leczenia, wyżywienie, koszt dojazdu do/z Warszawy oraz ewentualne inne koszty dodatkowe związane z uczestnictwem w Wyjeździe.

SKŁADANIE WNIOSKÓW:

Termin nadsyłania wniosków: 16 lutego 2015 do godz. 14:00 (liczy się data wpłynięcia do PAIIIZ)

Wnioski wraz z wymaganymi załącznikami należy składać wyłącznie osobiście, pocztą tradycyjną lub kurierem pod adresem:

Polska Agencja Informacji i Inwestycji Zagranicznych S.A.
ul. Bagatela 12
00-585 Warszawa

wraz z dopiskiem: BPW - Misja gospodarcza do INDII 2015

KONTAKT: Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.

Jednocześnie informujemy, że Regulamin oraz pozostałą dokumentacja konkursowa dotycząca Wyjazdu są dostępne na stronie internetowej PAIiIZ S.A.

http://www.paiz.gov.pl/20150202/NABOR_NA_UCZESTNICTWO_W_MISJI__GOSPODARCZEJ_DO_INDII_2015#


Osoba do kontaktu: Magdalena Pętlak, tel. 89 535 67 82

 
Zaproszenie na Konferencję "Inteligentna gospodarka Warmii i Mazur - szanse na przyszłość" 18.02.2014 r. PDF Drukuj Email
Wpisany przez Administrator   
czwartek, 05 lutego 2015 15:08

W imieniu Marszałka Województwa Warmińsko-Mazurskiego

Gustawa Marka Brzezina

zapraszamy przedsiębiorców

na spotkanie

„Inteligentna gospodarka Warmii i Mazur – szanse na przyszłość.

Regionalny Program Operacyjny Województwa  Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020”.


Spotkanie odbędzie się 18 lutego 2015 roku w Olsztyńskim Parku Naukowo-Technologicznym, ul. Władysława Trylińskiego 2


Prosimy  o potwierdzenie przybycia poprzez przysłanie wypełnionego formularza zgłoszeniowego na adres Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.


Liczy się kolejność zgłoszeń.


W załączeniu:

 
Amicus Res – Innowacyjny model doradztwa dla przedsiębiorców PDF Drukuj Email
Wpisany przez Administrator   
środa, 21 stycznia 2015 13:54

Amicus Res jest modelem innowacyjnego i kompleksowego doradztwa, z którego skorzystać mogą osoby planujące rozpoczęcie działalności gospodarczej, bądź prowadzące już mikro, małe lub średnie przedsiębiorstwa.

Szczegóły na stronie WWW projektu.

W języku łacińskim Amicus Res oznacza przyjazną rzecz. Model ten wprowadza osobę kluczowego doradcy, jakim jest moderator biznesu będący mentorem koordynującym realizację wszystkich usług od początku do końca na rzecz przedsiębiorcy. Przy pomocy współpracującego z przedsiębiorstwem moderatora biznesu, firma jest sprawniej zarządzana, poznaje własne potrzeby biznesowe, ma zbudowaną długofalową strategię, jest lepiej przygotowana do konkurowania na rynku, w tym również poza granicą kraju.

Więcej…
 
«pierwszapoprzednia61626364656667686970następnaostatnia»

Strona 69 z 70
 
WMARR

Punkt Informacyjny

punkt_info_1